• Заснована 06.08.1965 року рішенням виконкому Залізничної райради депутатів трудящих м. Львова № 1353 як середня школа № 76.
  • З 20.04.1999 року перереєстрована у спеціалізовану середню загальноосвітню школу №76 з поглибленим вивченням англійської мови ім. В. Стуса м. Львова (наказ від 20.04.1999 р. № 99 управління освіти департаменту гуманітарної та соціальної політики Львівської міської ради).
  • З 11.08.2003 року заклад реорганізовано у Львівську гімназію міжнародних відносин (наказ від 11.08.2003 р. №244 управління освіти Львівської міської ради).
  • З 25.05.2007 року перереєстрована у Львівський навчально-виховний комплекс ім. В. Стуса «спеціалізована школа І ступеня – гімназія міжнародних відносин» (наказ від 07.03.2007 р. № 26-01-12/ 70 управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради).

Проект Гете-Інституту: «Школи партнери майбутнього» (з 2008 року).

Проект з Джемтлендською гімназією (м. Остерсюнд, Швеція).

Партнерство з католицькою школою (Austin O’Brain Catolic High School, Alberta) Canada.

Співпраця з учнями та вчителями La sale Art College (м. Чикаго, США).

Проект «Світ без кордонів» зі студентами з різних країн (Канада, Нідерланди, Туреччина, Греція, Єгипет).

Проект «Діалог шкіл – діалог культур» (запроваджений в рамках угоди про співпрацю між ЛНВК ім. В. Стуса та загальноосвітнім ліцеєм № 48 ім. Е. Дембовського, м. Варшава, Польща).

Проект eTwinning – ініціатива Європейської Комісії, яка спрямована на розвиток та співпрацю європейських шкіл за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Головна мета навчального закладу

Формування в ліцеїстів уміння і бажання вчитися, досягнення учнями ліцею достатнього і високого рівня навченості відповідно до міжнародних стандартів, вироблення умінь практично і творчо застосовувати здобуті знання.

Для здійснення мети програми головними завданнями роботи колектив ліцею визнав:

  1. Виховання освіченої, високо моральної особистості, законопослушного громадянина демократичної держави України;
  2. Формування позитивного ставлення до людей з особливими освітніми потребами;
  3. Впровадження новітніх інформаційних технологій у процес навчання;
  4. Підвищення фахового рівня вчителя;
  5. Сприяння підтримці та зміцнення здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу;
  6. Створення комфортних умов для забезпечення навчально-виховного процесу ліцею;
  7. Участь у міжнародних програмах і проєктах;
  8. Співпраця ліцею з навчальними закладами різних рівнів акредитації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *