- Заснована 06.08.1965 року рішенням виконкому Залізничної райради депутатів трудящих м. Львова № 1353 як середня школа № 76.
- З 20.04.1999 року перереєстрована у спеціалізовану середню загальноосвітню школу №76 з поглибленим вивченням англійської мови ім. В. Стуса м. Львова (наказ від 20.04.1999 р. № 99 управління освіти департаменту гуманітарної та соціальної політики Львівської міської ради).
- З 11.08.2003 року заклад реорганізовано у Львівську гімназію міжнародних відносин (наказ від 11.08.2003 р. №244 управління освіти Львівської міської ради).
- З 25.05.2007 року перереєстрована у Львівський навчально-виховний комплекс ім. В. Стуса «спеціалізована школа І ступеня – гімназія міжнародних відносин» (наказ від 07.03.2007 р. № 26-01-12/ 70 управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради).
Проект Гете-Інституту: «Школи партнери майбутнього» (з 2008 року).
Проект з Джемтлендською гімназією (м. Остерсюнд, Швеція).
Партнерство з католицькою школою (Austin O’Brain Catolic High School, Alberta) Canada.
Співпраця з учнями та вчителями La sale Art College (м. Чикаго, США).
Проект «Світ без кордонів» зі студентами з різних країн (Канада, Нідерланди, Туреччина, Греція, Єгипет).
Проект «Діалог шкіл – діалог культур» (запроваджений в рамках угоди про співпрацю між ЛНВК ім. В. Стуса та загальноосвітнім ліцеєм № 48 ім. Е. Дембовського, м. Варшава, Польща).
Проект eTwinning – ініціатива Європейської Комісії, яка спрямована на розвиток та співпрацю європейських шкіл за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Головна мета навчального закладу
Формування в ліцеїстів уміння і бажання вчитися, досягнення учнями ліцею достатнього і високого рівня навченості відповідно до міжнародних стандартів, вироблення умінь практично і творчо застосовувати здобуті знання.
Для здійснення мети програми головними завданнями роботи колектив ліцею визнав:
- Виховання освіченої, високо моральної особистості, законопослушного громадянина демократичної держави України;
- Формування позитивного ставлення до людей з особливими освітніми потребами;
- Впровадження новітніх інформаційних технологій у процес навчання;
- Підвищення фахового рівня вчителя;
- Сприяння підтримці та зміцнення здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу;
- Створення комфортних умов для забезпечення навчально-виховного процесу ліцею;
- Участь у міжнародних програмах і проєктах;
- Співпраця ліцею з навчальними закладами різних рівнів акредитації.